מי אנחנו

ברית עולם – להתנדבות ופיתוח בינלאומי היא עמותה ציבורית, שהוקמה בשנת 2005. הפעילויות שלנו כוללות תכנון והוצאה לפועל של תוכניות פיתוח קהילתי לצמצום עוני ופגיעות במדינות מתפתחות, כמו גם פרוייקטים לסיוע ושיקום במצבים של משברים הומניטריים.

מנהיגות ברית עולם מורכבת מאנשי מקצוע ואקדמאים בתחומי פיתוח וחברה אזרחית, כמו גם אזרחים מודאגים מתחומי העסקיים והדיפלומטיה. החברים והפעילים בעמותה מגיעים ממגוון תחומים, הכוללים חינוך, משפט, רפואה, פסיכיאטריה, עבודה סוציאלית, פסיכולוגיה קלינית, עסקים, פיתוח קהילתי ופיתוח בינלאומי. מרבית הפעילויות מבוצעות על בסיס התנדבותי.

בהתבסס על מומחיות ישראלית בתחומי הפיתוח הקהילתי, בריאות, אומנות, חינוך, חקלאות ועוד, ברית עולם מפתחת תוכניות לקהילות מוחלשות מסביב לעולם, ומספקת להן את הידע הרלוונטי והכישורים ליצור עתיד טוב יותר לעצמן. בעזרת הידע והניסיון של מתנדבים, ביניהם אנשי מקצוע, ברית עולם עוזרת לקהילות מוחלשות להתפתח, להפוך למקיימות ועצמאיות, ללא צורך בסיוע חיצוני, בינלאומי או מקומי, ולהנות מאיכות חיים טובה יותר.

הפעילויות שלנו כוללות הכשרה ושליחה של מתנדבים מישראל ומהעולם היהודי למשימות פיתוח בעולם; ייזום והפעלת תוכניות מודל בתחומי החינוך, בריאות הקהילה וחקלאות במדינות מתפתחות; מתן סיוע ותכניות שיקום לקהילות מוכות אסונות טבע או מעשה ידי אדם; ועוד. תוכניות ברית עולם פועלות במשותף עם ארגוני פיתוח בינלאומיים.

 
פייסבוק – facebook
מנהל –
מייל: 

ברית עולם – להתנדבות ופיתוח בינלאומי (ע.ר.) פועלת למימוש ערכים של "תיקון עולם", אחריות ויזמות חברתית, הזכות לקיום בכבוד והתנדבות התורמים  לחברה ישראלית צודקת, מעורבת ופלורליסטית. מתוך כך, מפתחת ברית עולם תכניות בנות קיימא המקדמות אוכלוסיות נזקקות במדינות מתפתחות ומשלבת מתנדבים ישראלים ויהודים מהעולם בתכניות אלה ובפעילות הומניטרית.

 

מוזמנים לשתף